суббота, 17 декабря 2016 г.

З особистого досвіду: З того часу, коли я почав бігати по місту...



З особистого досвіду:
З того часу, коли я почав бігати по місту і фотографувати дорогу, наші водії відносяться по-різному, коли бачать людину на узбіччі і яка фотографує…
1. Одні зупиняються і питають: “Ну що, виходить???” “І де я можу глянути потім їх???”
2. Другий тип. “-Чого ти мене фоткаєш? Не дай Бог моя машина і номери мої десь засвітяться!!!” - на що коротко повідомляю всім, що фотографую з витримкою, і там в принципі нічого не буде видно, такого як номер…

І саме тому головне, це те, що коли фотографуєш на Головній або на Героїв Майдану, де всі вночі ганяють, бачучи, що їх знімають, відразу знижують швидкість… Напевно наслідки попередньої служби ДАІ даються в знаки. Можливо це й на добре…

Також хочу подякувати нашим патрульним з поліції. Які адекватно реагують, коли я роблю фото стоючи на проїжджій частині…
#нічнефото
#ніч #дорога #Чернівці #поліція #night #lights #road #police



via Tumblr http://ift.tt/2gXnoxL

Комментариев нет:

Отправить комментарий