суббота, 22 апреля 2017 г.

“А я не знаю почему, но ты мне нравишся!” Саме такі...



“А я не знаю почему, но ты мне нравишся!” Саме такі слова з пісні В. Сердючки згадуються, коли дивлюся на це фото. Можливо тому, що це BMW,і це моя улюблена марка авто…
Нарешті погода налагоджується, і я продовжу не почате… На черзі Мерседеси, які не виходить сфоткати, то з причини поганої погоди, то через операцію власника, то за те, що власнику впав з висоти шматок штукатурки будинку. Але надіюсь на швидке вирішення проблем і продовження. На черзі в понеділок Subaru Legacy старого друга… І взагалі хочу дорости, щоб сфоткати “малишку” @dmitriy_levchenko… Вона мене піпєц як пре…
Дякую ще раз @artemkae46 за розуміння і підтримку 😉
#ніч #дорога #бмв #чернівці #україна #сердючка #пісня #ночь #дорога #черновцы #украина #night #road #bmw #fan #bmwlover #bmw😍 #bmwfan #chernivtsi #ukraine (at Chernivtsi Oblast)



via Tumblr http://ift.tt/2oxRJnU

Комментариев нет:

Отправить комментарий