воскресенье, 28 мая 2017 г.

Хочу і я втиснутися в стрічку до того, як повалять пости з ОЕ...



Хочу і я втиснутися в стрічку до того, як повалять пости з ОЕ та Вінника.
Хочеться привітати всіх прикордонників та SEO-шників, до числа яких я по-тихеньку приєднуюсь. Ця професія, в нас в Че, не дуже розповсюджена. А ті, хто знає, не дуже хочуть за неї братися.
Так і я, ризикнув і спробував. Після того, як я покинув, за власним бажанням компанію #адідас, майже місяць я знаходився у роздумах, що далі робити… Були спроби, але то мене щось не влаштовувало, то роботодавців. Так я знайшов фірму, на яку я пішов контент-менеджером. Для тих, хто не в курсі, це та людина, яка закидує на сайт фото контенту, опис, ціну, артикул і т.д.
Коли я вже закінчив, задумався над тим, щоб сайт по-трішки розкручувати. Керівництво мене підтримало. Так вже 1,5 місяці моїх спроб не пройшли марно. Так, мене ніхто не вчив, сам читав статті, інструкції. Багато кого розпитував. Дізнатися, що таке title, keywords, описание, сниппети, мікророзмітка, і багато чого іншого. Знаю що показник у 1000 відвідувачів і 20 замовлень не айс, але це лиш початок…
Тому всіх SEO-оптимізаторів вітаю з святом)

Це моя перша ціль, яку я досягнув, але не збираюся зупинятися і буду продовжувати далі… Не кажу, що капець досягнення, але все ж таки, якщо хочеш - то зможеш…
Я нікуди не пропав… Все робота і нові принципи у фото…
@kristallglow дякую за підтримку. @marianna_dron вибачай, що не забіг, не встиг, але попереджував… І дякую своєму керівництву, що довірили і розумієте… Так як шефа в інсті нема, відмічу @ludmila_popovich i @luchiiapopovych

@mishka_maiskii @artemkaxa5 @nickolya_b @vladvlad13 наберу Вас після 1 числа))) (at Chernivtsi)



via Tumblr http://ift.tt/2rbZnZq

Комментариев нет:

Отправить комментарий