суббота, 9 декабря 2017 г.

Позитивна подія за останні дні. Але про все по порядку. ❇Не...



Позитивна подія за останні дні. Але про все по порядку.
❇Не знаю, як Ви, але я часто сиджу на ресурсі #pikabu.ru Це такий розважальний портал, де можна і почитати історії ж життя і приколи. Глянути картинки і фото. Почитати новини. Давненько там сиджу.
Так от у жовтні було оголошено про акцію #АнонімнийДідМороз де кожен бажаючий може відправити подарунок не знайомій людині і отримати також від зовсім іншої для себе. Ну я і погодився і прийняв цю акцію двічі.
Ну погодився і погодився. Вже й забув.
❇Яке ж моє здивування було, коли мені прийшло повідомлення з Нової Пошти, що мене чекає відправлення з міста Малин, Житомирської області. Навіть спочатку не зрозумів від кого. Думав помилково.
Забравши коробку випав в осадок від відкриття.
❇ Тепер ще очікую коробочку з Росії
❇ Також готуюся відправити і я в свою чергу подарунки незнайомим людям і зробити їхні дні трішки веселішими.

✔Пост для того, щоб переконатися, що навіть маленька дрібничка приносить цілу купу радості і розбавляє сірі будні!!!

Пішов пилити пост-анбоксінг на сайті😄😄😄
Цукерки перкносяться у власність мамулі і сестрички, а все інше мені😁

Робіть приємне людям і не чекайте вигоди.
Всім гарного вечора (at Chernivtsi)



via Tumblr http://ift.tt/2yb3DrX

Комментариев нет:

Отправить комментарий