вторник, 26 декабря 2017 г.

Знаєте що?☝️ Це блін так приємно і таке круте відчуття, коли...



Знаєте що?☝️
Це блін так приємно і таке круте відчуття, коли люди таке пишуть.
Реально настрій піднявся.

А тепер передісторія:
Багато разів чув в свою адресу:
“Та нафіг це тобі треба?” “Та на цьому бабки не піднімеш!” “Та краще б на вечірках чи на святах фоткав”
Знаєте, для мене це хоббі. І цим я займаюся у вільний від роботи час, і його в мене мало😐 навіть з цього приводу говорили з @kiss_me_fortune, що я напевно хворий, зі своїми роботами і зі своїми проектами.

Коли я цим почав займатися, я навіть не думав, скільки є нюансів, щоб просто зфоткати тачку.
Що таке полярік? що таке #rigshot ? які об'єктиви краще взяти для кропа і які для фулфрейма? Як зфотографувати краще і в яких умовах використати спалах, а в яких #lightpainting
#fotostation напевно перечитав і передивився по 2-3 рази. А про те, що я одну фотку буду ліпити з 5-7 слоїв, навіть думати не міг. А є такі, які ліплять і по 100😲😲😲
Звичайно я лишень вчуся, причому більше на своїх помилках. І до таких монстрів автомобільного фото як @larry_chen_foto @mark_scenemedia мені далеко, як свині до неба. Бо ще так треба багато спробувати і так багато купити💵💶💰

Але це таке круте відчуття, коли про тебе згадують😃
Дякую сусідко @ivolga_1
Також передаю привіт своїй кучерявій @kristallglow , дякую за підтримку😉 (at Europe/Kiev)



via Tumblr http://ift.tt/2BFF7Sg

Комментариев нет:

Отправить комментарий