пятница, 29 декабря 2017 г.

Крутий подарунок від 🎅Санта Клауса-інтригана @petya_grill, про...



Крутий подарунок від 🎅Санта Клауса-інтригана @petya_grill, про який навіть не замислювався в кінці року. Це просто💣 на моєму столі😁 тепер залишилось підключити 3-й🖥️. Надіюся і мій пірат сподобається.
Багато хто виставив 📸з підсумками за рік. Це також буде моє останнє фото тут в цьому році. Цей рік для мене був водночас важким для мене і повчальним. Багато чого навчився і зробив висновків. Як то кажуть, на своїх помилках.
Тому дякую друзям за підтримку і ворогам за уроки. Дякую всім за довіру і надію. Надіюсь всім догодив і нікого не підвів.
А на наступний рік планів і задумок, як у Наполеона.
Дякую @vladvlad13 за ідею фесту. Також дякую @maksigen8. @artem_vasilyevich66
свою ляльку продав???
Всім гарного святкування!
Я ж буду доступний тільки за телефоном. Вайбер там не працює, де я буду. Номер у профілі! ⬆️📵 (at Chernivtsi Oblast)



via Tumblr http://ift.tt/2zOwenQ

Комментариев нет:

Отправить комментарий